Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, juni 19, 2011

Något skit i kroppen!



Vilken regnig dag, satt och tittade ut genom fönstret när jag åt frukost och såg där min fina tröja som jag köpte på Mallorca, hängades på en stol i regnet, och när jag gick ut för att hämta in den så såg jag att barnens skor också stod ute i regnet, så det blev till att hänga på tork.

Jag har något i kroppen som inte känns bra, jag har ont i ögonen och känner mig trött, jag brukar inte känna mig så här låg utan att det är något.. så det är väl ett virus eller något sånt. Jag hade i alla fall energi till att färga håret vilket känns bra, nu är det rött och fint igen.

jag sitter nu på jobbet och försöker få något gjort och jag hoppas att vi kan få lite fart på affärerna så här innan midsommar vilket känns lite sent, men bättre sent än aldrig! Jag skall i alla fall ge mig hem och lägga mig och läsa min nya bok -Alkemisten, den är bra :-)

Kom precis på att idag är det ju ett år sedan kronprinsessan fick sin Daniel, hoppas att de passar på att fira ordentligt! Hurra!