Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, juni 26, 2011

Dagar som denna!



Jag håller på att rensa ut mitt huvud.... det kanske låter lite suspekt, men faktum är att jag skriver ner 4 saker på en lista som jag måste ta ställning till, det kan vara med jobbet, familjen eller annat.



och så betar jag av dem en och en, tänker igenom hur jag skall ställa mig till vissa saker, ta beslut ja eller nej.. att det skall ske en förändring m.m.


när jag har betat av de 4 sakerna börjar jag om på nytt.



Jag har dock en fråga som jag har bestämt mig för att jag bara måste ta ställning till i helgen! och det är frågan hur jag och Thomas skall förhålla oss till våra respektive familjer, med alla problem som har varit det senaste året. Vi måste ta ett gemensamt beslut om hur vi skall förhålla oss till saker och ting, specíellt nu när vi förhoppningsvis skall bli en till i vår familj. Vi kan inte hålla på att dalta runt och vara alla till lags, vi måste komma på hur vi vill ha det i vår familj, den som vill är välkommen, men jag kommer att förvänta mig mer av dem som är en del i vår familj.



Fotot ovan är på familjen.. kanske från 1975 eller nått, korvgrillning på schemat! :-)



Trevlig helg!