Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, oktober 22, 2010

Fredagsmys!


Hos oss kör vi strikta regler för fredagsmys, jag slutar vid 17.30 åker till Pizzerian och beställer en barn Vesuvio till Casper, en vuxen Vesuvio till Linus och jag och sambon delar på en Milano.


Båda barnen älskar pizzasallad, så alla har vars en burk.


Medan jag väntar på pizzorna går jag över till den lilla konsum butiken mitt emot och handlar ostbågar och grillchips


Väl hemma äter vi pizza, och enda stunden i veckan vi dricker cola är då.. :-)


Sen tittar Linus och sambon på en film, Casper brukar sitta i linus säng och se på en egen film!
21.30 är alla helt slut, jag brukar va trött efter ett 1/2 glas vin och sambon likaså... Fredagar är härliga!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

16 november, 2010 17:43  

Skicka en kommentar

<< Home