Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, juli 03, 2009

abba museet

ja det är väl inte den allra mest smickrande bilden av ABBA här ovan, men ovanlig!!

Jag är i alla fall glad att ABBA museet blir av, det kommer att bli ett stort dragplåster till Stockholm, och jag har naturligtvis planer för det när det är dags för öppning.

Att ingen svensk förstår att ABBA är mer känt utomlands än här hemma, det skulle gynna besöksnäring otroligt mycket att ha ett sådant museum här i stan.

Nu stänger jag ner min överhettade dator för idag för att ägna mig åt trevligare saker som vin-drickning!

1 Comments:

Blogger Stefan Jansson said...

Det var väldigt vad det särskrivs här då! ABBA-museet skall det ju heta. Sen tror jag nog att alla vet att ABBA är stora internationellt sedan den där kvällen i Brighton.

08 september, 2009 12:04  

Skicka en kommentar

<< Home