Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, maj 13, 2009

Liten blev stor!


Igår kom detett brev från skolförvaltningen, storebrors första klasslista.

Jag tittade på brevet och så kom tårarna, det måste ju vara ett misstag.... min lille älskling skall börja skolan, han som är så stor men ändå så liten....

Hela min familj satt och tittade konstigt på mig när jag satt och stortjöt vid middagsbordet.

För mig är det helt ofattbart, kan fortfarande inte förstå hur denna lille kille kunde bli så stor så fort.

1 Comments:

Anonymous Fia said...

Hej och välkommen tillbaka till din blogg. Sorry för att jag inte hade tid i morse, har känt mig som en skurk hela dagen som inte har tid för Systra Mi men du vet hur det blir i bland bara så där med barn. KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

13 maj, 2009 21:41  

Skicka en kommentar

<< Home