Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, februari 12, 2009

ja ja...

Okej då, jag har lugnat ner mig om SAS nu.... det går att prata med mig utan att jag morrar!!!

Jag har börjat träna, det är faktiskt himla skönt, jag är en sån person som hän ger mig både i mitt jobb och privat, både i vänner och i spännande projekt, och ibland blir det bara "too much"

Idag var en sån dag.... tom i huvudet efter en ganska intensiv dag, jag kände bara att jag måste bli av med energin, på något sätt.

Åkte ner till SATS vid 8 tiden, det vara bara jag och alla muskelknuttar där.... jag cyklade som tusan på nivå 9, ganska tungt tyckte jag. en kille satte sig jämmte mig och började cykla på nivå 15.... hmm.... okej då... men jag gör i alla fall så gott jag kan..

Så när jag kom hem var jag trött i både kropp och huvud, skönt!!!! nu kan jag sova utan dåligt samvete för att jag åt en semla tidigare idag!!

2 Comments:

Blogger Ulrika said...

Hej Pia!
Vad kul att hitta hit!
Mysigt att du fått ett barn till!
Nu ska jag ut och leta efter dig på Facebook! Kanske inte så lätt med ditt efternamn, eller? Du aknske har med ett foto!?

Kram,
Ulrika

13 februari, 2009 06:22  
Anonymous Anonym said...

Fan vad duktig du är *stor klapp på axeln*. Snart kanske jag också orkar ta mig själv i kragen och nyttja mitt kort.

13 februari, 2009 19:24  

Skicka en kommentar

<< Home