Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, februari 13, 2009

egen tid!!!

Idag på dan:

Gu va skönt ikväll är det bara jag och barnen, sambon skall på herrmiddag och jag skall bara sitta och mysa i soffan med grabbarna, det brukar inte finnas plats för mig i soffan andra kvällar.

Nu kl. 22.00

Kom hem nu!!! Lillebror stod och drog i diskmaskins backen, fram och tillbaka, och vips så lossnade den och han föll baklänges och fick backen över sig!!!! gråt och tandagnisslan.

Storebror kom hem efter 3 samtal till kompisen som han var hos, till slut hotade jag med utebliven fredagsmys om han inte kom hem bums!!!

Väl hemma så ville han inte alls ha pannkakor som jag hade gjort utan fiskbullar och ris.... på en fredag.

Nu sover båda barnen i soffan, och jag orkar inte lyfta upp storebror för han är för tung, så nu får jag inte plats i soffan ändå...

Tur jag har Facebook!

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Fiskbullar och ris - det är dotterns favorit. Jag tycker det är hemskt. Fredagsmys vet inte min gubbe heller vad det är, han kan föreslå att vi ska äta blodpudding som fredagsmiddag. Eller korv o makaroner. Konstiga typer.

17 februari, 2009 09:28  

Skicka en kommentar

<< Home