Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, januari 04, 2009

Kyligt!

Idag var det kyligt ute, vi gick en promenad, och jag hade till och med iklätt mig strumpbyxor under jeansen för att inte frysa, men det räckte inte, men när jag sen insåg att det var -13 så förstod jag varför.


Som ni ser av handtaget under så var det frost på insidan låset hemma, då är det kallt ute...För övrigt så har vårt radhus verkligen fått bekänna färg de sista dagarna när det har varit kallt, det drar från olika ställen i huset, bla. i det hörnet där jag har min dator, jag vet inte om det är från golvet eller från väggen.. men det är i alla fall något som skall läggas på listan med alla andra saker som skall kollas när det blir lite varmare ute.

so long!