Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, september 16, 2008

Suveränt!

Ja även jag har blivit ett år äldre, det är ju skrämmande hur 40 års dagen snabbt har börjat närma sig, bara 2 år kvar... jag kan liksom inte se mig själv som 40 år, jag är ju fortfarande mammas flicka Pia 12 år från Mölnlycke.

Fast med betydligt fler rynkor och gäddhäng!! än 1982 när jag var 12 år.

Min kompis Annesofie kom med bästa presenten, 3 stora lasagner, hon hade beräknat dem för 3 personer men de räckte till fler än så... och ni vet ju hur det är med 2 barn, stressade scheman och egna företag m.m. så kändes det här som en kanon present!!!

Förövrigt så anar jag en konspiration mellan mina föräldrar och min sambo där jag fick presentkort på Länna Sport respektive Intersport.... hmm, de vill nog att jag skall börja träna... vilket jag ska.... har precis inhandlat ett SATS kort.

2 Comments:

Blogger zanza67 said...

Tänk så här. Det fria vuxna livet är mellan 20-80. Du har alltså gjort knappt 1/3...:)

17 september, 2008 20:46  
Blogger Frk Fleggman said...

Vilken kanonpresent! Och du, det blir bara bättre efter 40 ...

18 september, 2008 07:40  

Skicka en kommentar

<< Home