Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, augusti 30, 2008

Plåster!

Jag gillar Salvequicks nya plåster med Batman, Hello Kitty, Pippi Långstrump mfl. Köper bara roliga plåster om det finns.

För några dagar sedan var jag på nätverksfrukost och mitt under ett föredrag frågar en affärskollega mig om jag hade ett plåster!!! Ja visst sa jag, rotade igenom min handväska och fick upp ett jätte fint Batman plåster.

Hon själv såg alldeles jätte förvånad ut men satte snällt på det på sin arm... det var ju lite uppseende väckande helt klart bland alla kostym nissar!!! men vad gör man?? :-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Yes vicka frääääna plåster! Sådana bara måste jag ha!

02 september, 2008 07:46  

Skicka en kommentar

<< Home