Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, juli 02, 2008

Typiskt!

Det saknades käk till lillebror, så jag åkte till Willys vid 20.30 för att handla det allra nödvändigaste.

Iförd Foppadojjor, ledighetsbyxor, rufsigt hår och utan smink. pricken över i et var kräkfläcken på axeln.

När man minst av allt vill träffa någon, vem träffar man då???? Jo snyggaste kunden jag har, en 40 årig Göteborgare som bara är såååååå söt..... ha kikade på min axel och sa, oj då här har det bakats (öhhhh.. vad svarar man på det.)

Det är då man ångrar att man ens klev upp så sent imorse så jag inte hann tvätta håret, att jag var så trött att jag inte märkte att jag åkte och handlade i foppadojjor, och att jag är så van att ha bebis spya på axeln att jag inte ens märker den längre.

Jag vill ju vara fräsch som en nyponros med ny ansade ögonbryn och klädd i något alldeles fantastiskt vackert....

Låt mig dö, jagville bara lägga mig ner på golvet och dunka huvudet i stenplattorna.. men det hade nog inte hjälpt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj så dramatiskt. Du får piffa upp dig dubbelt i morgonkväll istället.
Kram

03 juli, 2008 08:49  
Anonymous Anonym said...

Den anonyma är ju jag Fia men jag tryckte på fel knapp :-D

03 juli, 2008 08:50  

Skicka en kommentar

<< Home