Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juli 10, 2008

Tankspridd!

Igår jobbade jag sent på kontoret, jag skulle ha med en massa prylar hem och samtidigt prata med brorsan, tur jag hade mitt headset på mig, jag går ut med famnen full av prylar, låser och larmar lokalen, åker hissen ner.. pratandes med brorsan, låser upp bilen lägger in alla prylar och sätter mig framför ratten.. då slår det mig, jag har ju inte mitt mobilheadset på mig utan jobbets fasta telefon-headset. herregud hur kunde jag glömma att ta av mig det?? så det vara bara att åka upp i hissen, öppna och larma av och lägga på och lämna headsetet.. men det faschinerande är ju hur lång räckvidden är, det är ju ändå ganska långt från kontoret till bilen.

Jag ringde till telefonkillen och berättade denna positiva händelse, han blev glad att jag för en gångs skull inte ringde när det var problem. :-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Om det är till nån tröst så har jag gjort samma sak, inte bara en gång...

Trevlig sommar önskar jag dig och småkaninerna.

11 juli, 2008 08:37  

Skicka en kommentar

<< Home