Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, juni 14, 2008

Stackars cyklister!


Vi är på Vätternrundan för att göra reklam, jag slås av flera saker som är ganska intressanta.

Folk sover överallt, i bilen, på gräsmattor, Klubben Lyngnens Vänner hade hyrt ett helt tåg för att bo på och resa från Göteborg, smart!!!

Det var nästan med dåligt samvete jag gick och lade mig igår i min sköna hotellsäng. de första startgupperna fick nämlöigen börja i ösregn, det var faktiskt riktigt synd om dem...

..men det glömde jag bort när jag somnade..

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

Hotellsäng i all ära men att ligga i tält, i ruff eller i bil med fötterna ut ur bakrutan ökar känslan mga ggr. Fördelen är ivf att man vaknar tidigt :)

14 juni, 2008 22:31  

Skicka en kommentar

<< Home