Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, juni 16, 2008

Fetishist... förstå mig rätt!

I alla mina dar har jag varit fetishist på något.. när jag var typ 10 så samlade jag på klistermärken, hade hur många som helst, sen blev det brevpapper och när jag flyttade hemifrån blev det skor och handväskor.

Handväsk-fetishist är jag fortfarande men inte lika mycket min nya giv är badrumsmattor..

Ja. ni hörde rätt.. jag har fått dille på att köpa badrumsmattor, gärna lite udda, och mitt senaste kap var en rosa med spets på till den lilla toaletten, jag är inte så himla rosaaktig av mig men den var faktiskt lite söt.

jag sökte efter andra fetischister på nätet men de var liksom inte riktigt inne på samma sak som jag ;-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Men samlare är väl ändå ett "snällare" namn på din lilla böjelse! ;-)

16 juni, 2008 13:27  

Skicka en kommentar

<< Home