Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juni 12, 2008

Dagen som gått!

Jag hoppas att ni förstår hur duktig jag var när jag parkerade min bil... det är bara typ 3 cm mellan bilarna bak och fram. men så fick jag nästan inte ut barnvagnen heller, men vad gör man, varenda parkering i hela innerstan var upptagen., och jag hade möte med banken så jag kunde inte bli sen. Min kompis F passade lillebror en timme under tiden jag var på banken, det var dessutom hon som hade rekommenderat bankkillen.

Men jag är lite sur på henne, för hon talade nämligen inte om i förväg att bankkillen var värsta snygga "el Guapo" så jag kom ju nästan av mig när jag skulle presentera mitt företag.

Men F tyckte att det var väl lika bra att hon inte sa något i förväg för då hade jag bara blivit ännu mer nervös... och det hade hon väl rätt i.

Behöver jag poängtera att om det var svårt att parkera bilen så var det en baggis i jämförelse med att få ut den därifrån. :-)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Oj, imponerad jag blir, själv hade jag satsat på ett parkeringsgarage med målade rutor :-)

13 juni, 2008 08:05  
Blogger zanza67 said...

Nog för jag är grym på fickparkering men detta tar priset...

14 juni, 2008 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home