Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, maj 11, 2008

Körslaget!

Jag erkänner! Jag tyckte att körslaget vad världens löjligaste i början, gu va töntigt tänkte jag. Körsång är ju sååååå ute!!

Men så fel jag hade, det ver ju världens drag i Team Cans, som också har fått en gammal glamrockares hjärta stt stå ibrand.... jag skulle till och med kunna tänka mig att gå på en konsert med dem, de var ju helt enkelt lysande.

Tänk va roligt, körsång har ju blivit riktigt inne igen. När jag sjöng i kör på 80 talet, hade de flesta körer anknytning till en församling, men körslaget visar ju helt klart att det finns en lysande framtid för körer i alla genrer. Jag gillade Team Brolle också, de var mycket duktiga.

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Körsång är sååå kul! Det bästa som hänt mig. Man blir glad i hela kroppen efter en övning. Friskvård!
Kul med körslaget, kan säkert locka fler att börja sjunga i kör.

12 maj, 2008 08:57  

Skicka en kommentar

<< Home