Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, februari 10, 2008

Ja men hallå!


Första deltävligen i melodifestivalen, jag trodde jag skulle få ett frispel.....

Lilla söta Amy var väl ok, hennes låt var trist men hon själv är ju jätte bra.... men vad hade den där Christer Sjögräs och de 4 sjöjungfruarna där att göra?? och vad gjorde det där flaggspelet på scen???? är det sån musik vi vill skicka till Bosnien? Vi kommer att komma sist i eurovision schlagerfestivalen..

När det stod klart att det var de som hade gått vidare var jag bara tvungen att tröstäta en halv påse med raka ostbågar.. (som för övrigt var helt oemotståndliga)

Om ni vill veta vad jag röstade på så var det naturligtvis The Poodles, glamrockare som man är... och Sussie Tapper, det var en mysig ballad.... hon såg ut att nästan börja gråta när hon sjöng....

Och... nej.... inge bebis ännu, trots att jag bar och kånkade som tusan i fredags kväll...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Christer Sjögräs? :-)

Ostbågar är kanon. Jag har just återupptäckt dem i mitt liv.

Bebisen vågar väl inte komma ut när du sliter och jobbar så "jösses, här är det inte värt att sticka ut skallen för då blir man väl satt i jobb direkt!"

10 februari, 2008 17:04  
Anonymous Anonym said...

Jag mfl håller fullständidgt med Åsa, Bebisen väntar nog till ett pyttelite lugnare tillfälle att komma, så det blir nog faktiskt att boka tid för igångsättning för då har du inget annat i kalendern.
Du en liten fråga ang Eurovision Song Contest...den hålls väl i Serbien?

10 februari, 2008 20:19  
Anonymous Anonym said...

Tror inte Göran vinner boken heller. Han gissade ju i morgon onsdag typ 13.26 eller nått sånt.
Detta är en uppmaning till bebisen -KOM UT NU!!!

12 februari, 2008 08:43  

Skicka en kommentar

<< Home