Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, februari 07, 2008

Ingen bebis!

nä..... ingen bebis ännu... jag lovar att meddela på en gång när den kommer!!!! Barnmorskan sa att den här bebisen är mogen att komma ut nu... men den vill inte.... så ja... den får väl vara där inne ett tag till då....

Jag försöker jobba undan så mycket på jobbet som möjligt, men hur det än är så blir det bara mer och mer att göra....nya förfrågningar hela tiden.... kul.

Idag käkade jag lunch med 2 gamla goda vänner från Umeå, Pelle och Martin. Pelle var min första sambo som jag levde tillsammans med i 8 år... Martin är hans kompis. det var roligt att prata gamla minnen, det är ju inte klokt, det är 12 år sedan jag flyttade från Umeå och snart 18 år sedan jag flyttade dit.....gu va tiden går..... trots att jag nu har bott längre här i Stockholm nu än vad jag bodde i Umeå, så känns det som tiden jag bodde i Umeå var mycket längre, men det hände ju mycket då helt klart :-)

Annat är det nu när man är radhusägare och snart 2 barnsmamma...... Åh va glamuröst mitt liv är :-D

2 Comments:

Blogger Cattis said...

Hej!
önskar dig lycka till när bebben kommer och ett välkommen till liten när det är dax :)

kram
Cattis

ps. visst flyger tiden... ds.

08 februari, 2008 03:31  
Anonymous Anonym said...

Ja inte fick jag någon bok inte, trodde ju att den skulle komma i fredags.
Kram

10 februari, 2008 16:35  

Skicka en kommentar

<< Home