Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, februari 20, 2008

Glöm din dröm!

Vi håller på med annonsering för vårt cykelarrangemang, bestämma vilken/vilka tidningar vi skall använda för vårt ansikte utåt.

Igår var det styrelsemöte som jag inte skulle vara med på och väntade då in beslut om just annonsering.

En försäljare som sökte mig 10 ggr igår försökte jag på ett så vänligt sätt som möjligt att säga att JAG kan inte ensam besluta en sån viktig fråga som annonsering.

Imorse när jag precis hade klivit upp ur sängen (läs rullat ur sängen med stön och stånk) ringer min mobil med ett hemligt nummer. Jag svarar och det var samma säljare.... jag förklarade för honom att jag skickade ett mail till honom igår kväll att jag hänvisade till en annan person. hans svar var -Hur skall jag veta att du har skickat ett mail om jag inte har läst det......

Sen frågar han snorkigt -Och var var du hela eftermiddagen igår när jag sökte dig?

Varpå jag vid det laget var ganska sur så jag svarade-det har väl inte du med att göra.

Låt mig säga snorkiga försäljare göra sig icke besvär, det blev ingen annons från oss.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag vill minnas att jag hade en sådan där envis typ efter mig i typ ett halvår - fast inte lika intensivt varje dag förstås.

Till sista sa jag något i stil med (minns inte vad det handlade om längre): Det är mycket möjligt att vi kommer att köpa "det här", men när det sker kommer jag att vara extremt noga med att vi handlar av absolut vem som helst utom dig, för du har nog satt rekord i otrevlig efterhängsenhet,

Sen slutade han att ringa.

21 februari, 2008 05:53  

Skicka en kommentar

<< Home