Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, november 22, 2007

Snart en månad!

Nu är det snart en månad sedan vi flyttade in i huset.. Jag trodde i min enfald att allt skulle vara klart vid det är laget, men vad är egentligen påbörjat... Inga gardiner i något fönster på bottenvåningen. Köksbordet ser mer ut som ett skrotupplag än ett köksbord.... vet ni hur mycket papper man skall ta hand om som villaägare???? jaha... ni visste det....

Det jag stör mig mest på är att jag inte får bära någonting, jag skule vilja kånka upp en massa katonger på vinden men kan inte bära dem upp för trappan.

Man blir nog aldrig klar med ett hus, men det vore roligt om man hittade några av de där prylarna som han hittade förut..... typ hårtorken tex.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Jamen, tänk på vårt saknade veranda-element så mår du genast bättre :-)

Ska bli kul att ni kommer på studiebesök!

22 november, 2007 19:35  
Blogger Frk Fleggman said...

Vi har bott i vårt hus i 4 år. Det står fortfarande två flyttkartonger i mitt "syrum".

23 november, 2007 10:09  
Blogger Unknown said...

PS Min blogg fyller 1000 inlägg DS
www.asamittivarlden.blogspot.com

23 november, 2007 13:45  
Blogger Unknown said...

Förresten var Uffe el-kille här och satte upp det saknade veranda-elementet idag!

Och nu ska jag sluta att terrorisera din blogg.

23 november, 2007 15:58  

Skicka en kommentar

<< Home