Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, november 26, 2007

ok, jag erkänner!

Idag var jag tvungen att erkänna för mina kollegor att jag nog inte är riktigt frisk.

Varje morgon när jag kommer till jobbet, när jag har precis satt mig ner och loggat in på min dator så störs jag av ett objekt som rör sig i ögonvrån.... och det återkommer varje dag ungefär kl. 08.55

Det är Gotlandsflyg från Visby-Bromma som passerar förbi utanför mitt panorama fönster på jobbet, och det har blivit en grej att titta på klockan varje gång jag ser det planet, oftast är det faktiskt på tid.

Mina kollegor tycker nog att jag är ganska knäpp...men det bjuder jag på :-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Helt normalt tycker jag. Jag har en kille med söt hund som passerar 07.45 utanför fönstret på jobbet. Om han inte kommer i tid blir jag lite orolig - har det hänt nåt? Har han försovit sig? Är han sjuk? Eller ännu värre, är söta hunden sjuk? Så du kan vara lugn, ditt beteende är HELT normalt!

27 november, 2007 08:12  

Skicka en kommentar

<< Home