Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, november 19, 2007

Mässa!

Årets Cykelmässa har gått av stapeln i helgen, denna gång på Elmia Mässan i Jönköping. Mycket bra mässa, många besökare och många intresserade för våra arrangemang. det var faktiskt värt de 15.000:- som mässan kostade för vår del.

Ett mässdeltagande är ju svårt att beräkna bara i kronor och ören så där på en gång, det är ju mycket man får räkna in som vinst. Kontakter, att synas, tjuva idéer, och lära sig att ställa ut på rätt sätt. Vår monter var kanonsnygg!!!

Duracellkaninens kommentar:

-Men mamma var är du hela tiden?
-Jag är på en mässa
.....lång tystnad...
-Jaha.. men vad är det för färg på mössan?

:-)

4 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Liknar lite min kommentar till pappa som satt mkt i sammanträden. "Ska du sitta i trädet idag också pappa?". Fullkomligt naturligt om man är 5 år...

21 november, 2007 08:17  
Blogger Unknown said...

Kul att ni höll er framme på mässan! Hoppas det ger resultat ppå Gotland med GBB i sommar!

21 november, 2007 16:41  
Blogger Unknown said...

Jaha, där ser man:
ppå

Så kan det bli när folk döper saker till:
GBB

Hälsar:
Åssa

21 november, 2007 16:42  
Blogger Pia-Pralin said...

Det var faktiskt jag som kom på namnet... inte för att jag vill skryta eller så...och jag var den som drack minst öl den spånar-kvällen :-)

21 november, 2007 23:33  

Skicka en kommentar

<< Home