Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, oktober 03, 2007

Yoga!

Jag har börjat på Yoga för att lära mig att slappna av, och det fungerar verkligen, men de första 2 ggr. så knakade mina leder så himla mycket, till och med gruppledaren sa att hon hade hört det..pinsamt, så här 3:e gången lät det lite mindre trots att mitt knä har fått spatt och knakar både när man viker in och ut det....

När det är den långa vilan har jag varje gång haft otur att ha en tjej brevid mig som somnar.. och snarkar, jag kan inte koncentrera mig..... utan kommer att tänka på roliga saker som får mig att skratta.. hmmm.. koncentrationssvårigheter.

Jag har ganska svårt att sitta i meditationsställning ett längre tag, jag får kramp i den vänstra ljumsken, måste finnas något sätt att träna upp det där, nån som vet?

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

Du kanske får gå en kurs i meditation så du kan slappna av under din kurs i yoga?...:)

03 oktober, 2007 16:58  

Skicka en kommentar

<< Home