Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, oktober 24, 2007

Vardagliga sysslor.

Efter en trevlig helg i Wien är jag nu tillbaka till verkligheten på resebyrån. En vanlig dag med triviala problem som det här.....

Följande mail skickade jag till vår leverantör av telefoner som var här i en hel dag och installerade och hjälpte oss flickor att kunna hantera dessa svåra makapärer.

Hej Thomas!

Telefonerna fungerar alldeles utmärkt, och vi klarar till och med av att koppla mellan varandra, bra va?? Men nu klagar kunderna på bakgrundsmusiken, den låter som en blandning av plingplong musík från ett dåligt elektiskt piano och 70 tals pop, går det att byta bakgrundsmusik?

Vänliga hälsningar från din favoritkund

Pia

(Hoppas att han inte får psykbryt på mig nu)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

En gång hade jag ett riktigt trassligt problem där jag harvades runt mellan en massa supportmänniskor eller så skulle en supportmänniska som ömmade extra för mig fråga en massa kollegor hela tiden och VARJE gång fick jag sitta och vänta i evigheter allt medan hackig, konstig klassisk musik sprakade i luren...

Varje gång den snälla supporttjejen kom tillbaka tog jag sats för att säga att jag inte stod ut med musiken - men hon hann alltid före med att säga något annat och sen satt jag där igen...

26 oktober, 2007 21:32  
Blogger Pia-Pralin said...

Han ringde faktiskt upp oss och lyssnade på musiken.... han höll med...så vill du höra något fruktansvärt så ring mig på jobbet på måndag så kan jag väntkoppla dig :-)

27 oktober, 2007 17:36  

Skicka en kommentar

<< Home