Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, oktober 04, 2007

Dagen som gått!

Idag skulle Duracellkaninen... ehh förlåt jag menar Spindelmannen har inflyttningsfest på dagis. Han vägrade att ha på sig en jacka, det måste ha varit ganska kyligt att bara promenera till dagis i den här dräkten, men han hävdade att han hade så mycket muskler så han frös inte :-) (kolla in de breda axlarna)

Min nya kollega Åsa hade bakat smarriga bullar idag till Kanelbullens dag, så jag har tryckt i mig 2 st. behöver nog ingen middag idag. jag skulle vilja ha en baktant anställd hos mig som kommer och bakar goa bullar och gott bröd så där en gång i veckan.... och kanske dukar fram frukost också.... hmm... låter som en bra idé eller hur? Undra om hon kunde komma och servera fredagsvinet också.... :-)

1 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Vilken superhero!

05 oktober, 2007 10:59  

Skicka en kommentar

<< Home