Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, oktober 27, 2007

Bebis!

Nu vet ju de allra flesta att jag har en bebis i magen, och det syns ju också utanpå även om jag tycker att jag lyckats att dölja det väl med stora kläder och kavajer med sjal och sånt.... det är inte det att jag vill dölja att jag är med barn utan mer att min kroppsform gör att jag snarare ser fet ut än att vara gravid.

Idag gick flyttlasset till nya huset...... och jag kunde inte bära så mycket mer än blomkrukor och lakan, kuddar och annat lätt... jag skulle säkert kunna, men jag har foglossning och det blir bara ännu värre då...

När vi hade hämtat allt som en gång tillhörde min sambo och som var magasinerat hemma hos hans föräldrar, och hämtat FÖRSTA flyttlasset hemma hos mig så var huset fullt med prylar. När sen de sista flyttlassen var där så var huset överfyllt...

Vi fick tillsammans ihop 57 flyttkartoner.. och jag hävdar fortfarande att jag inte äger särskilt mycket. Hur kan allt det vi INTE hade fylla ett helt hus?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättemånga grattis och lycka till! :-)

29 oktober, 2007 16:05  
Blogger Frk Fleggman said...

Men så roligt - en till liten duracellkanin! Många grattis och stort lycka till!

01 november, 2007 08:31  

Skicka en kommentar

<< Home