Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, september 19, 2007

Skratt!

Duracellkaninen är så himla rolig, han kommenterar och uttrycker sig så vuxet på något sätt, men så kommer de där roliga kommentarerna....

I helgen skulle vi raca med cyklarna, han stod först och skulle räkna till tre.. men så säger han...
-Är ni rediga?
-Ja sa vi... *fnitter"
-Ok, Klariga, färdiga....gå..... :-)

Idag när jag körde hem från Jobbet skulle Duracellkaninen hjälpa mig att växla.. men det var ju ganska svårt att få in en växel så där på en gång.. så jag sa, att vi kanske kan hjälpas åt, om du håller handen på spaken så håller jag min han över.... och det var ok..

Sen säger han.. Jag kan lära mig att vara en spakare mamma :-)

jag bara ler.......