Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, september 16, 2007

Intressant!

Mitt liv är som ett kaos just nu, mellan flyttar, inskolning och en massa spännande projekt på gång. Dessutom har Affärsnätverket jag är med i haft "mage" att publicera en artikel om mig i deras tidning vilket har gett många samtal och feedback....

Innan 1 okt skall följande göras...

*skall vi ha rensat och flyttat ut min sambos lägenhet och magasinera hans möbler
*Bytt möbler och datorer på jobbet
*Byggt klart vår nya bokningsbas på företaget
*Hunnit med att vara i Palma i 4 dagar
*Duracelkaninens barnkalas
*Tonårskalas
*Kusinträff
*11 affärsmöten (räknat i min kalender)
*3 läkarbesök
*3 bankbesök
*1 Styrelsemöte
*1 utbildningsdag
*4-årskontroll av Duracellkaninen
*Köpt bil


förutom att jobba då allså....men det är lugnt vi har minst 3600 timmar på oss!!

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Hmm, ja då lär det bli svårt att få till en fredagspizza framöver...

16 september, 2007 15:49  
Blogger Pia-Pralin said...

vi har alltid tid för en fredagspizza hos er! :-)

16 september, 2007 20:23  
Blogger Unknown said...

Fi rackarn!

Får du möjligen andas lite den 2 oktober?

16 september, 2007 20:28  
Blogger zanza67 said...

Innan 1a Oktober skall jag ha betalt räkningarna...Hur skall jag hinna med allt...Ni har det bra ni småbarnsföräldrar...

17 september, 2007 09:19  
Blogger Unknown said...

Oj! Nu är det snart 1 oktober. Undrar hur det har gått? Har du hunnit med allt? Du verkar inte haft tid att blogga i alla fall :-)

29 september, 2007 13:11  

Skicka en kommentar

<< Home