Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, augusti 09, 2007

Var är glamouren?

Fattar ni inte att jag är som gjord för invigningspartyn, kräftskivor, jippon och fina fester med massa roliga människor?

Min glamour termometer gick precis under minusstrecket, var tog den coola Pia Pralin vägen?

Det coolaste jag får göra just nu är att frosta av frysen...

Men mina kunder, de får minsann åka till St. Tropez eller någon annan cool destination och sola med jet setarna. Jag får gå i joggingbyxor och nät brynja... känner mig som en kvinnlig Al Bundy!!

är det så här när man har köpt radhus, det är liksom motorvägen ut i kylan... i och för sig inte konstigt, radhuset som vi har köpt finns i 1000 ex i Firemountain.

Jag borde döpa om mig.. Pia-- den bittra chokladen med otäck eftersmak.....

suck.....muntra upp mig någon...!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Var sak har sin plats och varje tid har sina göranden - eller nåt i den stilen.

Jag inser t.ex. att det nog inte blir någon semesterresa för oss eftersom vi nu lagt så mycket pengar på renovering av huset.

Men, jag fattar att det känns extra just när du jobbar med att skicka iväg folk till lyxiga ställen.

Håll ut! Det kommer bättre tider :-)

10 augusti, 2007 21:41  

Skicka en kommentar

<< Home