Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, augusti 16, 2007

Spindelkvinnan!

Duracellkaninen och jag fyller år nästa månad och vi har dagligen samtal om vad han vill ha i present på sin födelsedag. Imorse hade vi följande samtal i badrummet.

-Mamma, jag vill ha en Spindelmannendräkt och ett par spindelmannen stölvar (han får inte v och l på rätt plats)
-Jaha sa jag, inget annat?
-Jo en spindelmannen mask också och en Spindelmannen dräkt till dig med!
-Ja men tjejjer gillar inte Spindelmannen så mycket, och föresten så finns den nog inte i min storlek.
-Ja men mamma, du skall se det finns säkert en Spindelmannenklänning till dig. (med en min som var lätt överlägsen)


Spindelmannenklänning... hur skulle den se ut om jag får fråga.....

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Jaaa! Vi vill också se en Spindelmannanklänning! Sätt genast igång att sy en sådan - för du vill väl vara en god moder?

;-)

17 augusti, 2007 08:42  
Blogger Unknown said...

Och nu berättade jag det här för Roine och det blev ännu roligare när man uttalade ordet högt, Spindelmannenklänning :-)

17 augusti, 2007 08:45  
Blogger Pia-Pralin said...

Ja vi får väl se... det kanske skulle bi succe.. eller inte :-)

17 augusti, 2007 13:09  

Skicka en kommentar

<< Home