Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, augusti 12, 2007

Pinsamt!

Förra veckan höll jag på att köra över en stackars kvinna som skulle gå över gatan, jag var så koncentrerad på att se om det kom bilar från höger att jag inte såg när hon klev ut i gatan från andra hållet. Hon tittade argt på mig och hytte med näven.. vilket jag har full förståelse för.

Igår när jag hade handlat på ICA Maxi och kom gående över parkeringen med min vagn såg jag min kusins mans bil som backade ut från parkeringen, jag rusade fram och knackade i taket och böjde mig fram och tittade in i bilen...... Men det var inte min kusins man.... det var kvinnan jag höll på att köra över förra veckan....

Snacka om att känna sig bortgjord.....Må våra vägar aldrig mer mötas.....

4 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Du kunde ju passat på att be om ursäkt kanske... :-)

En bekant till mig hoppade in i, vad hon trodde, sin pojkväns bil. Pratade med personen i förarsätet och blev till slut irriterad när han inte startar bilen och kör iväg. Vänder sig mot honom och ska just syrligt kommentera detta när hon upptäcker en vilt främmande karl i förarsätet. Hon har hoppat in i fel bil och pojkvännen har observerat det från den rätta bilen... han skrattade gott åt sin flickväns lilla misstag. Det gör även alla som får höra det berättas...

12 augusti, 2007 22:51  
Blogger Unknown said...

Oj oj, det här kommer att följa med dig i ÅRATAL nu Pia! :-)

Vänta bara tills du börjar drömma om den här kvinnan...

13 augusti, 2007 21:57  
Blogger Rex said...

:-)
Nästa gång du ska betala i kassan är det säkert hon som sitter där!

18 augusti, 2007 01:42  
Anonymous Anonym said...

OJ! Vilken grej!!
Kände hon igen dig?! 'ler*
Världen är otroligt liten i bland...:)

20 augusti, 2007 09:43  

Skicka en kommentar

<< Home