Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, augusti 03, 2007

IKEA!

Ikea katalogen kom ju för ett par dagar sedan, den gamla åkte direkt i pappersåtervinningen...... men sen ångrade jag mig..... näe... jag har pratat så mycket om att det skulle vara roligt att läsa en gammal IKEA katalog bara för att se vad som fanns just då... typ 1975 eller så...och vad det kostade m.m... så jag packade ner 2007 års katalog i min hemliga låda som innehåller allt möjligt roligt och annat bra att ha.. ni skall se.. om 20 år kommer ni att säga..... åh den som visste vad bokhyllan Billy kostade år 2007.... det kommer jag att veta. :-)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag samlar på en del rolig reklam i en liten låda. Det måste vara något som får mig att haja till, så det blir inte så många grejor på ett år.

Sen har jag ju en del som mina föräldrar samlat på i gömmorna.

IKEA-kataloger vore nog lite kul att ha samlat på under en tid… Tänk om man hade kataloger sedan 70-talet!

03 augusti, 2007 18:04  
Blogger Vild-hallon said...

Det hade varit kul att kunna plocka fram en IKEA-katalog från 70-talet enbart för att kunna kolla inredningen. Furun är ju på väg tillbaka har jag hört.. och det var väl furuns guldålder om något. Jag kommer ihåg lagerhyllorna, sofforna med furuarmstöd och tapeterna med hjärtan på (den skulle jag iofs vilja få tag på idag).

03 augusti, 2007 20:10  
Anonymous Anonym said...

Jag har kataloger från -81... är ni avundsjuka?

11 augusti, 2007 19:10  

Skicka en kommentar

<< Home