Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, augusti 21, 2007

Förlåtelse!

Igår kom tidningen Må Bra i Brevlådan. I den var det ett test, hur väl känner du din sambo/man.

Det gick väl ganska bra att svara på det flesta frågorna som tex. Vad är mitt bästa barndomsminne? eller Vad heter min älsklingsblomma... eller vad heter 2 av mina bästa vänner?

30 frågor om allt möjligt... och vilken födelsedag har jag?

Min sambo kunde inte min födelsedag..... han visste att det var i september.. men fel datum... jag har INTE bestämt mig för om jag någonsin skall förlåta honom eller inte....

För övrigt måste ni gå in och heja på Christer Hedberg som just nu cyklar loppet Paris-Brest-Paris en liten lagom sträcka på si så där 120 mil. Han liverapporterar flera gånger varje dag!

Vilken tokstolle!!! (Christer är för övrigt en av de mest sympatiska cyklisterna jag känner...)

http://www.christerhedberg.se/