Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, augusti 03, 2007

Explorer vs Mozilla Firefox

Jag har nu provat Mozilla istället för Explorer några månader, xplorer har bara bråkat med mig och sist när jag tittade på bloggen i Explorer så är den inte uppdaterad. När jag går in på hemsidor med lösenord så vill den inte vara med alls. Mozilla har faktiskt funkat utan problem, det enda kruxet är att jag inte kan köra mina internetbaserade bokningsprogram genom Mozilla utan de är bara anpassade till Explorer, men de funkar i alla fall..

En annan lustig sak, om jag installerar fotoprogrammet Pando, så kan jag inte köra mina flygbokningsprogram....

Man borde ju vara expert på datorer och program för att förstå allt..

Någon som vet om Explorer är lite bråkig?

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Eh, vill inte vara petig, men, Pando är inte ett fotoprogram. Det är ett filskickningsprogram. Ofta är det just bilder man skickar med Pando, men det kan vara andra stora filer också :-)

Sign "Blommiga golvet"

03 augusti, 2007 13:36  
Blogger Pia-Pralin said...

ja du ser.. jag kan ingenting om sånt där..... :-)

Sign: Normal-Pia

03 augusti, 2007 16:23  

Skicka en kommentar

<< Home