Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juli 19, 2007

Semester!

Efter snart en vecka på landet i Julita trakten kände jag mig ganska harmonisk och förbered för att gå på morgondagens begravning..... åker hem till lägenheten.. blommorna lever!!!! fantastiskt!! men..... någon har snott min cykel.....grrr.... men det är väl kanske lika bra att sopa igen spåren efter mitt gamla liv och glömma bort min 30 års present.... den var ju bra då....och nu.. men jag kanske hellre skulle ha en damcykel... ja det kanske va lika bra att den blev stulen...

Det är ju fantastiskt att på 6 dagar har jag fått 357 email....så många som vill komma i kontakt med mig, men när jag tog bort alla V.I.A.G.R.A och S.E.X och A.N.A.G.R.A.M och en massa andra skitmail så var det bara 15 kvar.. :-)

Bloggar igen om några dagar, imorgon efter begravingen så åker vi tillbaka till Julita och stannar några dagar till.

Tänk på mig imorgon kl. 10, det kommer att vara jobbigt!