Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, juni 14, 2007

tom i huvudet!




Idag känner jag att jag har ett IQ i storleksordningen fiskmås... (inga kommentarer tack.. :-) )


Hjärnan går på lågvarv trots att jag har massor att göra, inte bra....


Kl. 11 skall jag hålla min första riktiga anställningsintervju! Gulp, håll tummarna!!!

Har ni aldrig tankar som... men vem skulle vilja jobba med lilla mig?? Eller.... men vad skall hon tycka om min verksamhet?? eller...... tänk om hon får syn på mitt röriga skrivbord.....
Inte bra tankar, måste skärpa till mig!!!

3 Comments:

Blogger Rex said...

Gulp! Det går säkert skitbra. Lycka till.

14 juni, 2007 11:17  
Blogger zanza67 said...

Du måste skriva om intervjuerna - det är väldigt intressant. Både ur din aspekt och hur "offret" var...:) (nu gav du mig dessutom bra uppslag...;))

14 juni, 2007 19:16  
Anonymous Anonym said...

Nå... hur gick det?

15 juni, 2007 22:29  

Skicka en kommentar

<< Home