Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, juni 11, 2007

Dumpat Explorer!

Explorer har ställt till det för mig, den tar inte in inloggningsuppgifterna från Blogger tex... så jag har ju nte kunnat skriva om allt kul som har hänt..... nu skall vi se.. jag skall bara spara och seom detta går......

Jo det gick.... varför.... ?? Jo för att jag ha installerat Mozilla Firefox som är en ypperlig ersättare till Explorer!!!!

Jag har också installerat Thunderbird som ersätter shitty- Outlook.... sorry men jag är faktiskt ganska suuuuuur!

Jag ville ju skriva om allt kul som jag hade varit med om i Amsterdam, Bryssel och Brygge... ja kanske inte så mycket kul i Bryssel... men ändå....

2 Comments:

Blogger Anders Backman said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

13 juni, 2007 20:39  
Blogger Anders Backman said...

Mozilla är bra mycket bättre än IE..Inget strul..Men så är det inte Microsoft som gjort det..:-) Har kört med Mozilla i snart 2 år,och det har funkat helt problemfritt..

13 juni, 2007 20:43  

Skicka en kommentar

<< Home