Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, maj 08, 2007

Visby besök!

Visby är en underbar plats på jorden, varje gång jag åker därifrån önskar jag att jag kunde stanna längre. Jag hann med att göra en snabbvisit till medeltidshotellet som var en riktig liten pärla... (Fia... you would love it.) Tog några bilder när jag ändå var där, som inte på något sätt gjorde rummen rättvisa, det var helt enkelt underbart.
En av riddarummen med värsta höga sängen med säng himmel och allt.


Detta var det mysigaste rummet av alla enligt mig, murad sänggavel med häftig beslysning och sittbadkar inne i rummet, fräscht.
Medeltidshotelet firar i dagarna ett års jubileum och är verkligen värt ett besök.. en natt eller flera... Jag började tänka bröllopstankar så fort jag klev innanför 1300tals väggarna.
Denna 24 timmars visit gjorde mig gott, fick lite ny energi, spånande idéer och tankar med Berra och Åsa, vilket var mycket roligt!
Jag säger bara så här..... I´ll be back!!! :-)

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Det var en riktigt trevlig lunch! Ska bli spännande att följa hur era planer går vidare :-)

Annars är här GBB - Genast Back to Business.

09 maj, 2007 11:30  

Skicka en kommentar

<< Home