Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, maj 09, 2007

Semester!

På dagis skall man lämna in semesterplaneringen redan i februari, om man skall boka en charterresa skall man göra det i januari om man skall kunna åka i juli.

Ni förstår ju då att jag som nu börjar planera min semester (om jag nu får någon) är ju hopplöst sen....sen.... sent ute.....

Alla förväntar sig att jag och min familj skall åka bort.... jag som ha en resebyrå, är det ingen som kan förstå att när jag har semester är jag hemma.....

Jag skall snart plantera massor av blommor på balkongen så de hinner blomma till semestern, så jag kan njuta... på sin höjd kanske jag åker till Utö över dagen......det är semester det!!!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Men, det var väl inget, jag var tvungen att lämna in mitt semesterönskemål till företaget i november

10 maj, 2007 16:15  

Skicka en kommentar

<< Home