Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, maj 06, 2007

Blandade känslor!


Visst är det skönt att ibland kunna lämna bort Sjörövaren till sin pappa, man längtar efter egen tid och att noppa ögonbryna ifred och att läsa SvD på morgonen... men så fort jag har lämnat honom ifrån mig så längtar jag tills han kommer tillbaka, kan liksom inte fokusera på något annat än det.


Idag har jag lämnat iväg honom, han kommer hem på tisdag.... Tur att jag skall åka till Gotland imorgon och få annat att tänka på..

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmmm... det är bara att du vänjer dig, snart är han stor och då får du hur mycket tid som helst över för ögonbryna!

07 maj, 2007 11:53  
Anonymous Anonym said...

Så söt!

/Lotta (=vild-hallon)

08 maj, 2007 21:06  

Skicka en kommentar

<< Home