Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, april 21, 2007

Rengöringsmedel!


Dags att avsluta Mallorca Vistelsen, Lägenheten skall städas ut och nycklarna skall lämnas tillbaka.

Morgonen innebar knä-skurning av kakelgolv.

Jag skurade och skurade men det kändes inte som det blev renare, när jag ställde mig upp så höll jag på att slå ihjäl mig för att det var så halt.... något inom mig sade mig att det var en hund begraven....

Låt mig säga så här.. flaskan som såg ut som VIM var istället fettbortagningsmedel för kläder...

Jag sitter nu på kontoret och tar igen mig med några överblivna Djungelvrål.... skall fortsätta om en stund.. när jag har fått orken och lusten tillbaka...

En typisk Mallorca cykelbild, fina vägar omgärdarde av vacka murar!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Men smart, fetta in kakel :-)

Hoppas att djungelvrålet gav tröst.

Här är idag soligt men iskallt.

21 april, 2007 17:26  
Blogger Pia-Pralin said...

djungelvrål löser det mesta!

21 april, 2007 23:03  

Skicka en kommentar

<< Home