Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, april 17, 2007

Hemlängtan!


Efter 3 veckor på Mallis börjar jag nu faktiskt att längta hem...

Hem till... Duracellkaninen (som åkte hem i söndags)
*Svenska Dagbladet
*Fredagsmys hos Engströms
*Min espressomaskin
*Kebabsallad på Lunchpizzerian i Firemountain
*Andra skor än sandaler och gympadojjor
*Middag hos kusinen i Tutviken
*Långa telefonsamtal med Fia
*Andra människor än cyklister
*Varmt golv att gå på.... inget kallt klinkergolv
*Yogi The
*Min cykel.. har inte cyklat en endaste meter här nere
*Att kunna vara osocial och ha en dålig dag..

Ja.. annars är det ganska bra.. nu skall jag sätta mig vid vattnet och käka lunch!!

So long!

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Men, när ska du åka hem då?

Har du inte någon egen tid alls när du är där nere? Alltså, blir det så att du inte blir mentalt ledig även om du är ledig, eller vad?

18 april, 2007 06:21  
Blogger Pia-Pralin said...

Jo då sista veckan har det funnits tid för lunch till och med!! :-)

18 april, 2007 19:33  
Blogger Unknown said...

Men skönt, bra att du kunnat äta lunch den sista veckan... :-/

Här har jag haft något lugnare tempo, men nu är jag på väg att öka igen.

18 april, 2007 22:47  
Blogger Pia-Pralin said...

Vi ses väl den 7 maj va?

19 april, 2007 10:28  
Blogger Unknown said...

Engströms saknar fredagsmyset lika mycket som ni gör... vi får en massa pizza över nu...

19 april, 2007 14:15  

Skicka en kommentar

<< Home