Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, mars 08, 2007

Jobb!

Tro mig när jag säger att jag nästan har jobbat dygnet runt..... den senaste veckan. Min snälla mamma kom farande från Götet vilket har varit underbart... Duracellkaninen fick träffa mormor och jag har kunnat koncentrerat mig på att reda ut den där Fly Me grejjen!!!!

Jag har också hittat en lösning på mitt problem med att ta med mig min hårddisk till mallorca... bara att lägga upp alla dokument på www.box.net hur smart som helst.

Nu är det bara att jobba vidare.... Hasta la Vista Baby!!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Och när du ändå inte har något för dig, så kan jag just meddela att du är FÅNGAD till en utmaning! Gå till min blogg för att läsa mer…

09 mars, 2007 20:47  

Skicka en kommentar

<< Home