Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

lördag, januari 27, 2007

Stadsministern!

Jag såg när Christer Fugelsang kom hem från USA blev han mött av Stadsministern, vilket var trevligt tycker jag.... men...

Hur gör man som stadsminister.. Allså.... om jag vore stadsminister.. vilket nog inte är troligt... men ändå... då skulle jag fundera på hur jag skulle presentera mig när jag träffade folk...

Säger man då...-Hej Pia Pralin heter jag! eller säger man bara hej och förutsätter att alla vet vem du är?

Det vore ju knäppt om man inte presenterar sig och sen frågar någon... -Vem är du? fast det är klart.. är man stadsminister så borde väl i alla fall ungefär hälften av Sveriges befolkning som har röstat på dig, veta vem du är.....

1 Comments:

Blogger zanza67 said...

Du skulle ju alltid kunna säga:
-Pia Pralin - jag har en blogg som du kanske känner till....

31 januari, 2007 12:49  

Skicka en kommentar

<< Home