Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, januari 25, 2007

Fin, ja visst!

Imorse tänkte jag slå på stort, tog på mig en sån där fin tröja, typ Lolita.. med ganska vid i halsen.. svart dock inga pastell färger här inte, svarta stövlar och svarta byxor... Det blev lite väl svart så jag tog på mig Strass örhängen för att typ piffa upp.... tyckte att det såg ganska bra ut faktiskt!

När jag kom till jobbet tyckte jag att folk tittade konstigt på mig... och strax innan lunch kom grannen i lokalen brevid upp till mig och tittade förvånat på mig!!

Men varför har du bara målat ett öga....???

I morgon stressen så fokuserade jag BARA på örhängena, tittade tydligen inte mig själv alls i spegeln... och glömde bort att jag hade ett öga kvar att måla....

Jaja.. tur man kan få folk att skratta i alla fall..

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Det här måste utredas:
Vad hade du på det målade ögat? Ögonskugga, kajal och mascara eller bara mascara?
För, om det var allt det andra också, så fattar jag inte riktigt vilken ordning du sminkar dig i! Mysko.

25 januari, 2007 19:50  
Blogger Pia-Pralin said...

Kajal och mascara..och jag blev avbruten mitt i sminkningen:-)

25 januari, 2007 21:12  
Blogger Unknown said...

Hmmmmm, I say noooooooothing.

:-)

26 januari, 2007 15:08  
Blogger zanza67 said...

Hahaha...har jag aldrig hört eller sett ngn annan lyckats med - men ibland har man tankarna på annat håll...

27 januari, 2007 21:07  

Skicka en kommentar

<< Home