Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, januari 16, 2007

exotiskt!

Så där lagom många dagar efter nyår så träffade jag på en kund på det lokala lunchhaket... han sa så här...

-Åhh är det självaste resebyrådrottningen som är ute och lunchar... du har säkert en fin berättelse om det exotiska resemål som du har tillbringat jul och nyår på..... blablabla.... för det har man ju hört att folk i resebranschen de reser BARA till "nya" ställen som man inte visste fanns på jordklotet bla bla bla....

-Helt rätt sa jag.. jag har varit i Töreboda över jul, och försök hitta det på världskartan!!!

(slutdiskuterat)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Töreboda minsann! Prickarna över o har de förstås bara lagt till för att det just ska bli mer exotiskt? Eller?

Som Götland Vodka - om du såg mitt blogginlägg om det...

Vi hörs, resebyrådröttningen!

17 januari, 2007 08:21  
Blogger Vild-hallon said...

Varför just Töreboda? Nyfiken som jag är...

18 januari, 2007 17:22  
Blogger Pia-Pralin said...

Vildhallon: En vän till familjen har en liten mysig kursgård dr som vi hyrde, hela familjen.. :-)

19 januari, 2007 21:52  

Skicka en kommentar

<< Home