Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, november 01, 2006

Är det sant!


Det är ju helt yber förfärligt att det nu är 1 november, vad har hela oktober tagit vägen??
Fast én sak är bra, idag om en månad flyttar jag in i min nya lägenhet...

"Jag fick som jag ville, jag flyttar dit med min lille kille"

Slogans är min nya grej, jag har någon bugg i mitt huvud som producerar slogans på beställning, de flesta ganska oseriösa, men en del riktigt bra.. hahaha...

Fram tills dess bor jag i skrutthuset som igår stylades och fejades för att fotas imorgon. Idag var mäklaren och tittdae på vår BR för försäljning, kändes konstigt men inte sorgligt, det jag tycker är sorgligt är kissemissen... någon som vill adoptera en 4 år ung supersnäll kisse?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va? Måste du göra dig av med katten? Åh så jobbigt.

Kan tyvärr inte ha fler än två katter eftersom Roine redan är allergisk, men tappert står ut.

Hoppas du hittar någon bra kattfamilj!

01 november, 2006 14:06  
Blogger Frk Fleggman said...

Åh Pia, vad sorgligt... jag kan inte heller erbjuda ett nytt hem till gosekissen, jag har ju redan två, svartsjuka, sådana. Hopas det löser sig!

02 november, 2006 08:51  

Skicka en kommentar

<< Home