Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, november 07, 2006

Home styling!

Nu vet jag allt om att styla sitt hem för fotografering...(nja... nästan allt i alla fall) Man tar bort allting från bänkar, bord och fönster inga blommor, inga prydnadsaker, inga lampor.

Ställer dit enstaka vackra saker som tex i hallen har jag ställt en vas med glasblommor.. inget mer, ser kanon ut! :-)

I vardagsrummet tog jag bort allt, och sen sa fotografen till mig vad som skulle ställas tillbaka..... tror att jag skall köra den där stilen i min nya lägenhet.. Minimalism.......

Vi får se.. på torsdag är den ute för försäljning.... lägenheten allså...

2 Comments:

Blogger Maria said...

Haha, jag har alltid föreställt mig hur de som säljer flyttar alla möbler och grejer från ett rum, sen från nästa osv för att det ska se så rent och snyggt ut som möjligt. Lycka till med försäljningn!

07 november, 2006 20:49  
Anonymous Anonym said...

Minimalism. Jojo. Men har folk inga känslor för sina saker? Gråter de inga tårar när de måste skiljas från gamla trotjänare?

Saker har vi ju inte bara för att styla oss med. Saker bär våra minnen, vår egen personliga historia.

08 november, 2006 11:45  

Skicka en kommentar

<< Home