Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, oktober 27, 2006

Åter på banan!

Tillbaka i bloggerland.... det har varit en kaotisk vecka med både mässa och känslostormar, och det är inte riktigt min melodi, jag vill ha lugn och ro..

Sen förra veckan har jag blivit husokupant i ett litet skruttit hus i Tyresö där jag skall bo fram till jul, känns skönt, även om jag inte har varmvatten i duschen och toaletten är trasig, men jag trivs.... underbart!

Skall försöka skriva lite mer här i bloggen....jag har varit dålig på det... ber om ursäkt och lyfter på hatten.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Okej. Livstecken uppskattas :-)

27 oktober, 2006 16:55  
Blogger zanza67 said...

oj vad hände med det mysiga sommarhuset jag såg bilder på för några månader sen?...hare

29 oktober, 2006 00:17  
Blogger Frk Fleggman said...

Kul att se dig igen!

30 oktober, 2006 09:32  

Skicka en kommentar

<< Home