Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, oktober 04, 2006

Rusta!

I går kom veckans reklamskörd i brevlådan, jag brukar inte läsa så mycket reklam men ibland kan man ju kolla igenom och se om det finns något intressant.

RUSTA firar tydligen något slags jubileum och skickade ut en fin broschyr som jag vilade ögonen på. Döm om min förvåning när jag såg att de sålde detta... Hundtröjor i blått och rosa...

http://www.rusta.se/product.asp?produkt=HUNDTR%D6JA+STICKAD+35CM&kategori=Tillbeh%F6r+husdjur+Husdjur&p=75601085

Känns som om det är lite fel forum för hundtröjor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hm. En sådan där skulle katten Doris behöva, hon är lite frusen av sig. Fast, hon är som en ål, så den skulle inte sitta på så länge.

Om jag däremot pressade in katten Silver i en tröja så skulle han sucka ”ja ja, Åsa vet väl bäst” och tappert svettas i typ en timme innan han skulle börja klaga och få mig att ta bort eländet igen.

05 oktober, 2006 15:45  
Blogger zanza67 said...

...hemska färger o obegripligt motiv?!...stackars hund som måste ha på den

06 oktober, 2006 10:43  

Skicka en kommentar

<< Home